[SWEML] Svenska Mongoligan

Ska bara pröva en grej :)

Leírás

Vi är ett gäng muntra knäppgökar som spelar för att det är kul (eller hur?).
Vi är under uppbyggnad så folk behövs.
Har inga större krav men tier 6 vore en klar fördel för befästning strider.
Vi försöker hjälpa varandra i strider vi spelar.
Vi hjälper till även om nån vill spela upp en viss vagn.
Det är ju ett lagspel( även man inte tror det).

Klán statisztikák

Tagok száma: 1

Összesen
Ø Csaták37008
Ø WN8866,27
Ø Győzelmi arány48,21%
Anzeigen

Klán tagok

#Játékos neve30D WN830D BattlesWN8Ø Győzelmi arányCsatákUtolsó csataRangBelépett
1awch2279,7716866,2748,21%37008Parancsnok

Csatározások statisztikák

#Játékos neve7D Battles30D Battles
1awch00
Anzeigen

Klán történet

Játékos neveEseményDátum